back in tensta :D

shuue , mahira is back in tensta :D.
igår så grilla vi me kusiner & så.
sen ja sov över kusin & satt uppe t 3 m mina 2 kill kusiner.
emina hade somnat så ja hade jävligt tråkigt.
HAHAAH, men ändå de va kul.
sen runt 3 ja gick & la mig men kund inte somna iaf.
idag grillade vi & massa i hjulsta.
min kusins fru typ fyllde år.
så de firade lite.
Rania va där oxå,så de va ju fett nice.
Skitkuul m henne :) löve u lilsis <333.
men kommer några bilder från idag inte så mkt men aja;).
sen ja & rania promenerade hem runt 8 lr nått t tensta.
hon t sin mormor & ja t mig, vi snaackade.
sen varrenda kille jag såg,asso inte män utan aa ni fattar säkert.
HAHAH , ja ba ja vet ja e katt , men tyvärr ni får inte mitt nummer & grejjer.
haahhaha de va skitkul.
sen de va snorungar de ba eey han gillar dig jag ba ja vet , han ba kan han få ditt nmr ja ba visst.
asso HAHAHAHAHAHAHAAHAH men han ha inte den ;).
de va småbarn,iaf skitkuul m rania & de :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0